DirectAdmin: License has expired


Przy korzystaniu z panelu DirectAdmin może się okazać, że przy próbie zalogowania ujrzymy komunikat: License has exipred. Może się okazać to tym większym zaskoczeniem w sytuacji kiedy nasza licencja jest jak najbardziej ważna i aktualna. Jak rozwiązać ten problem?

Rozwiązaniem jest pobranie nowego klucza, zainstalowanie go i zrestartowanie panelu DirectAdmin. Poprzez ssh logujemy się na serwer i wykonujemy czynności przedstawione poniżej

W pierwszej kolejności pobieramy nowy klucz wykonując polecenie:

# /usr/local/directadmin/scripts/getLicense.sh c_id lic_id

Pola c_id to id klienta (client id) natomiast pole lic_id (license id) to id licencji. Po chwili ukaże się informacja o pobieraniu klucza i instalacji.

Następnie wykonujemy restart panelu DirectAdmin:

# /etc/init.d/directadmin restart

Po restarcie powinniśmy się już bez problemów zalogować do panelu DA.

Tags: ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.